• Latest News

    30 Ocak 2018 Salı

    Ramazan Ateş'in En Çok Beğenilen Şiirleri

    1.Uçun kuşlar uçun bahara
    İçimde kış kadar kıyamet var 
    2. Arkana bakmadan kaçıyorsun sebepsiz
    Yoksa ümidin mi yüreksiz...
    3. İçimde düğüm düğüm
    Bir sen varsın gördüğüm
    4.Yollar uzak değil,
    Gönüller sadece pamuk ipliğinde…
    5.Sevmek en ağır imtinandır
    Sevilen “O” olmadıkça…

    6.Her yol son bulur zaten
    Yeter ki yol onu bulsun 
    7.Gece soğuk, iliklerine kadar işler adamın
    - Bir de yalnızlık var ya neyse
    Üşüten adamı soğuk mu bilemedim
    8.“Git sen de git
    Gitsinler gözlerin de
    Gökyüzünü bana bırak, yağmuru bana, bir yudum çayı…
    Beni bana bırak…”
    9.ağlamak, unutmak kadar zor anne
    ağlayabildiklerim yollara hasret ne çare.
    10.Sükutu titretir de yüreğin
    çığlıklara gömdüğün dualar vardır 
    11.Duaya bırakacaksın, zamana değil
    Yar zamanla gelmez çünkü nasipse gelir…
    12.Sevgi,
    ekmek kadar aziz
    su gibi olmazsa olmaz
    Hakikat ki onsuz yaşanamaz
    13.Hüzün, hüzün, hüzün
    Hayat, yok mu başka yüzün ... 
    14.Bana mahzun bir gönül gerek
    Ben sızlarsam o ağlasın

    15.
    Umut ediyoruz işte
    Umut Allah’tan
     yoksa 
    Ne lezzet kalır yaşamaktan

    16. "Sadece Dua edeceğim kapılar açılsın diye
    Nasipse kalbine döküleceğim..."
    17.Hayaller güzel de
    Benimle yaşamaya var mısın
    18.Eksik işte
    Bir şey eksik
    Bir bakış, bir gülüş
    Sesine ses veren bir hayat eksik
    19.Sev beni,
    Cahili kalayım yalnızlığın...
    20.Aminlere, muhtacız...






































    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Ramazan Ateş'in En Çok Beğenilen Şiirleri Rating: 5 Reviewed By: Unknown

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top