• Latest News

    8 Eylül 2015 Salı

    SENİ KAYBETMEK






    Sonra sen gittin; kaybetmenin ne demek olduğunu ilk
    kez öğreniyordum yani bir daha uçurtmalar uçmayacaktı,
    bir daha ellerin ellerimde olmayacak ve hiç bir el bundan
    sonra parmaklarımın arasına öylesine yakışmayacak-
    tı. Her koku aynı gelecek, her omuz taş olacaktı bana ve
    seni hep o giderken söylediğin kelimeyle hatırlayacaktım;
    ‘’Hoşça kal!’’ Nasıl hoş kalabilirdim ardından kalandım
    işte; ardımda, ötemde, ismimde, cismimde, senden son-
    ra buydu! Kalanlar gidişlere bilet kestirirse giden de bir
    -hoşça kal- a sığdırır ömrüm dediğini uzun bir ömre…
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: SENİ KAYBETMEK Rating: 5 Reviewed By: Melek Taguşar

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top