• Latest News

    26 Nisan 2017 Çarşamba

    SENİ SANA BENZETTİM

                  seni sana benzettim ile ilgili görsel sonucu                                                                      

    Tüm bedenlerin eşref saatini yakalamaya çalışan bir ikna mümessili                         

    Akıp giden akarsuların etrafında mağlup edilen karanlığın galibiyet özlemi                                                                                                                                                             

    Beklenilen  bekleyişlerin  beklenmedik tezahürleri altında dolaşan ben          

    Dolaşıyorum dorukların apansız dönemeçlerinde gücüm mukabilince          

    Bir düş arıyorum bütün beşerin hayalleri gibi kötüden biraz hallice                

    Dolaşırken dönemeçlerde bazen şenleniyor ayaklarım düşüyorum mutluluk sahiline                                                                                                                                      

     Bazen bulanık suların arasından karartıyor içimi bedbin canavarlar                       

    Sonsuz çöllerin sıcaklığından pişiyor bileklerim arıyorum soğuk karavanlar                                                                                                                                     

    Monoton yaşam merhalelerinin arasında sıkışmış küçücük anılar                           

    Duruyor önümde yüksek engeller misali rastlantılar                                                     

    Seni sana benzettim tüm rastlantıların rastladıkları ışıkta                                            

    Atardamarlarımın hissettiği serinlikte sesini duydum tüm sessizlikte                     

    Rastladığım tüm meczuplara adını sordum kargaşa içinde ilerleyen sokakta                                                                                                                                                       

    Bir akasya ağaçının altında söylenen türkülerinin terennümlerini duydum                                                                                                                                                  

    Sürüklendim çıkmak isterken kapıldım yalnızlığın vaveylasına                         

    Dinlenmek için bir süre durdum acıdım yüreğimin sinsi pasına                                 

    Alışırken yalancı dünyanın içinde yaşanan nümayişlerin yarasına                              

    Seni sana benzettim sensizlikle muktedir sessizsizte  çok sefil                                       

    Hayat silsilesi akıp giderken uzayıp kısalan sonsuzlukta                                           

    Hayatın terünnümnün ışığını yansıtan bir çaresiz müzik notasında                        

    Gittikçe yalnızlaşan insanoğlunun şikayetlerinin derinliklerinin nefesinde                                                                                                                                          
     Seni sana benzettim gittikçe artan yalnızlığımın arasında.......      


    Erçağ Akarca
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: SENİ SANA BENZETTİM Rating: 5 Reviewed By: Unknown

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top