• Latest News

    13 Nisan 2017 Perşembe

    ÖZDEMİR ASAF, AŞKIN KELİMELERE BÜRÜLÜ HALİ





    Sevdiğinizle paylaşabileceğiniz en güzel Özdemir Asaf  Sözleri ve Şiirleri...





    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir.



    Beni yokluğunla savaştırma, Kaybederim!



    sende gördüğümü görecekler diye
    ödüm kopuyor

    Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor,
    Yarısı sen oluyorsun, yarısı ben
    Sonra ikimiz bir bütün oluyoruz,
    Kimseye sezdirmeden.


    Yemin ederim kokundan anlamıştım, benim için herhangi biri olmayacağını.
    Gülüş bir yanaşımdır bir öbür kişiye; Birden iki kişiyi döndürür bir kişiye. Anılarından kale yapıp sığınsa bile, Yetmez yalnız başına bir ömür bir kişiye.

    Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum. Söndürmek istedikçe sana yanıyorum. Yenildim işte! Yine de seviyorum.

    Özdemir Asaf
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: ÖZDEMİR ASAF, AŞKIN KELİMELERE BÜRÜLÜ HALİ Rating: 5 Reviewed By: Unknown

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top