• Latest News

    23 Mart 2016 Çarşamba

    ÜŞÜYORUM



    ÜŞÜYORUM

    Üşüyor yüreğim, sen yoksun
    Yağmurlar ıslatmıyor beni, 
    Güneş ısıtmıyor bedenimi
    Ağlayamıyorum sensiz, 
    Nefes alamıyor, yutkunamıyorum
    Seni düşünürken hayat duruyor 
    Umudum ellerimde seni bekliyorum 
    Seni özledikçe yüreğim acıyor, 
    Acıdıkça kan damlıyor 
    Bir yanım yazken öteki yanım kara kış oluyor 
    O yüzden ben seni severken üşüyorum 
    Ben sensizken üşüyorum
    Şiirler yazıyorum şimdi seni heceleyen
    Seni anlatan ve senle var olan
    Ama hala sen yoksun, üşüyor şiirler
    Üşüyorum şiirler gibi, senin üşüdüğün gibi.
    Sen Gibi.

    fb.com/zekiates.yazar





    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: ÜŞÜYORUM Rating: 5 Reviewed By: Unknown

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top