• Latest News

    18 Şubat 2016 Perşembe

    SON NEFES


    SON NEFES

    Karanlıklar çökmüşken hayatımın baharına
    Geç olmadan maziyi, geriye almak isterdim.
    Ruhum sonsuzluğu soluklarken,  sığamam kara toprağa
    Tek dostum gözyaşımla mutlu olmak isterdim.

    Ne çıkar gündüzler kararsa, sabahlar hiç olmasa,
    Tüm renkler siyah olsa, siyahlar hiç solmasa,
    Dünyada yaşayacak tek bir mekan dahi kalmasa
    Sıcacık bir bedende, atan bir kalpte ben olmak isterdim.

    Seni sevmek hata değil , olmadım  ben pişman
    Hayatıma bakışların, umut oldu her zaman
     Ölüm kapımı çaldığı son an
    Kollarında huzurla, son nefesimi vermek  isterdim.


    Fb.com/zekiates.yazar



    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: SON NEFES Rating: 5 Reviewed By: Unknown

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top