• Latest News

    27 Ağustos 2015 Perşembe

    YAZAR RABİA ÇAKIR






    Adım Rabia ÇAKIR  13 aralık 2000 tarihinde Antalya da doğdum.2014 yılında Aslanlar Orta Okulundan mezun oldum.Şu an Toros Yağmur Anadolu lisesinde eğitimime devam ediyorum.Edebiyata olan ilgim küçük yaşlarda başladı.Yaratıcı yazarlık ile ilgili kısa süreli bir eğitim aldım. M.Mustafa Üftadeoğlu'nun düzenlemiş olduğu yazarlık atölyesinde rol aldım .Kendi okulumun kurmuş olduğu Damla adlı dergisinin yazarlar kısmında yazılarımı sürdürmekteyim. Ayrıca gerek okul içinde gerekse okul dışında pek çok sosyal faaliyette aktif olarak rol almaktayım. Küçük yaşta ilgi duymaya başladığım yazarlık konusunda emin adımlar ile yoluma devam etmekteyim.

    Rabia ÇAKIR
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: YAZAR RABİA ÇAKIR Rating: 5 Reviewed By: Unknown

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top