• Latest News

    27 Ağustos 2015 Perşembe

    Bir yetim- Somayı Unutmayalım, Unutturmayalım...



    Bir yetim
    Bir yetim elleri gözlerinde
    Ve susmuş yıldızlar
    Hep böyle karanlık mıdır toprak ardında bakışlar
    Niye susuyorsunuz
    Niye susuyor toprak
    Niye susuyor dualar
    Yoksa gelmeyecek mi
    Gelmeyecek mi bir daha
    Nasırlanmış elleriyle babalar
    Ve bir is kokusu müjdeler getirmeyecek mi çocuklarına
    Bir yetim
    Bir yetim elleri gözlerinde kururken dudakları
    Hangi vicdanı sağır etmez baba diyen duaları
    Kimseyi boğmaz mı bu keder
    Yoksa haşa soysuz mu kader
    Bir yetimin duaları makbulse eğer
    Bir adam yok mudur adam eder
    Konuşacak mı saklanacak mı nereye kadar bahaneler…
    Duymuyor musunuz
    Sağır mı kesildiniz,
    Arşı alayı titretir bi yetimin ahı
    Sorarım size
    Sorarım…
    Neydi bu yetimin günahı…
    Ramazan Ateş
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bir yetim- Somayı Unutmayalım, Unutturmayalım... Rating: 5 Reviewed By: Unknown

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top